Templates voor posters, kaarten en social media voor My Motion
Over het project
My Motion bestaat 30 jaar, de eigenaar wilde dit vieren met een huisstijl opfrisser.
Briefing
Ontwerp met het bestaande logo en de bestaande kleuren nieuwe huisstijlmaterialen. Kernwoorden voor deze opdracht: stoer, kleurrijk, toegankelijk en ‘meer body’. De focus lag op meer eenheid tussen alle verschillende uitingen.
Resultaat
Door de keuze van nieuwe lettertypes en ander gebruik van de bestaande elementen heeft My Motion nu een frisse, up to date huisstijl. Door de diverse ontwikkelde templates voor posters, kaarten en social media uitingen kan de huisstijl snel en gemakkelijk toegepast worden.
Aanbeveling van de opdrachtgever
"Voor het dertigste jubileum jaar van mijn dansschool wilde ik graag mijn huisstijl een frisse look geven. Daaraan heeft Lydia precies de juiste swing gegeven!
Lydia is veelzijdig in uitstraling geven aan verschillende bedrijven, ik beveel haar van harte aan."
- Marije Voet, My Motion